piątek, 4 sierpnia 2017

Yellow hooded sweatshirt (lista życzeń rosegal)

W dzisiejszym poście przygotowałam kilka bluz. Dużo modnych rzeczy jest teraz w kolorze żółtym. Dlatego post ma tytuł yellow hooded sweatshirt. Może znajdziecie coś dla siebie :)










Jeżeli coś wam się spodobało to piszcie w komentarzach pod tym postem.
Mam dla was kod rabatowy -10% pod nazwą: RGEN


Zniżka prezentuje się następująco: 
kiedy zamówienie wyniesie 30$, zapłacicie 27$,
jeśli 50$ to 45$,
więc
30$-3$, 50$-5$, 80$-8$, 100$-10$, 120$-12$ itd.











39 komentarzy:

  1. Trzeci sweterek bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie świetne! Nie przepadam za żółtym, ale skupiałybym sie z pewnością na jedna z nich! Pozdrawiam 😍
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te rzeczy :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wszystkie ubrania są cudowne, żółty chyba stanie się moim ulubionym kolorem :)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię żółtego, dlatego nie można go uśledzić w mojej szafie, ale te ubrania są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka z falbankami ma świetny krój :) lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę. Sam zakupiłem żółtą koszulkę myślałem że będzie świetnie, a niestety strasznie źle na mnie leży. Żółty to nie mój kolor -ale propozycje ciekawe :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja dziewczyna nie lubi żółty ale bardzo nią widzę w tych sweterkach. Sam nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązowy sweterek cudowny! A kolor żółty uwielbiam,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszulka z różą jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółty mnie nigdy nie przekonywał, ale nr 4 wyglada super😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. od niedawna polubiłam ten kolor, prezentuje się świetnie nie tylko latem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. żółty to zdecydowanie nie jest mój kolor, ale rzeczy same w sobie są super, szczególnie ta druga bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie przepadałam za żółtym kolorem w stylizacjach, jednak bardzo podoba mi się crop top :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie przepadam za żółtym i nie czuję się w nim dobrze, lecz jeśli ktoś lubi to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń