poniedziałek, 31 lipca 2017

Współpraca z MyGiftDna

Hejka! Ostatnio dostałam możliwość współpracy ze sklepem MyGiftDna. Wybrałam dwie rzeczy, które możecie zobaczyć dalej. Kurier przyniósł mi dziś paczkę, więc od razu piszę ten post. 


Na początku powiem najpierw coś o tej firmie. Jest to sklep internetowy, w którym możemy kupić dla kogoś z naszych bliskich spersonalizowany prezent na każdą okazję. Na pewno każdy ucieszy się z jakiegoś prezentu, na którym jest wygrawerowane jego imię itp. Jeżeli nie możesz znaleźć, wymyśleć prezentu, to wejdź na tę stronę. Gwarantuje ci to, że znajdziesz coś dla siebie.

Pierwszą rzeczą jest pendrive z wygrawerowanym imieniem ,,Kinga". Wykonany jest z drewna bambusowego. Pojemność pendrive'a wynosi 8GB. Na pewno mi się przyda do zgrywania zdjęć z różnych sesji. Wyczekujcie niedługo nowych zdjęć! Koszt takiego pendrive'a to 50zł. Na pewno jest świetnym prezentem dla osób, które często korzystają z komputera lub lubią robić zdjęcia. Można wygrawerować jakie imię się tylko chce, więc każdy będzie miał swój własny pendrive.




Drugą rzeczą jest obudowa na telefon. Obudowa wykonana jest z drewna. Mamy do wyboru orzech i wiśnię. Obudowa z drzewa wiśniowego jest jaśniejsza. Ja wybrałam z wiśni. Na obudowie wygrawerowana jest koronka i kwiaty. Są wycięcia na wszystkie guziki, co w większości etui się nie zdarza. Telefon bardzo ładnie wygląda w tej obudowie. Jednym minusem jest to, że ma za duże wycięcie na aparat.








Jeżeli macie jakieś pytania to napiszcie je pod tym postem. Na wszystkie odpowiem.

33 komentarze:

  1. jaki jest koszt obudowy? czy obudowy są na inne telefony niż ip?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 90zł i akurat ten model obudowy jest na same ip

      Usuń
  2. Ten pendrive bardzo mi się podoba, chyba muszę pomyśleć o zamówieniu takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie rzeczy świetne :) obudowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę mieć tę obudowę 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten pedrive ;) Jeszcze takiego nie widziałam.
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow 😍Super wyglada taki pendrive na żywo napewno ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają ciekawe produkty doskonałe na prezent. Niestety nie chcieli ze mna współpracować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości napiszą w sprawie współpracy do pani 😘

      Usuń
  8. Fajne to etui ! Pozdrawiam
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba sa bardzo ładne .Nie wiedziałabym na który się zdecydowac

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobało mi się etui :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy dostałaś :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ty to robisz ze tak fajnie prowadzisz bloga❣️

    OdpowiedzUsuń
  13. Obudowa wygladą super 😍 Jest bardzo śliska czy taki Mat w dotyku? Nie wiem czemu ale bez żadnej obudowy albo z śliską to telefon mi się wyślizguje non stop 😅

    OdpowiedzUsuń