piątek, 16 czerwca 2017

Haul zakupowy #3 Twinkledeals

Dawno na moim blogu nie było haul'u zakupowego. Mam nadzieję, że pojawi się w najbliższym czasie więcej takich postów. Dziś mam dla was haul zakupowy ze sklepu Twinkledeals. Klikając w pogrubioną czcionkę przeniesiecie się do danego produktu na stronce.






Pierwszą rzeczą, którą wybrałam jest torebka. Kosztowała 9.90$. Zapinana jest na dwa zatrzaski. Torebka w środku ma zamek, dzięki któremu nic nam nie wypadnie. Do wyboru jest 5 wariantów kolorowych. Ja wybrałam czarną, bo praktycznie do wszystkich moich ubrań pasuje. Nie jest zbyt duża, jest dobra na jakiś spacer, itp.





Drugą z rzeczy, którą zamówiłam są okulary. Kosztowały 4.12$. Myślałam, że będą one trochę mniejsze, ale przydadzą mi się w podróżach samochodem. Okulary mają złote oprawki, natomiast szkła są czarne. Do wyboru były w 6 wariantach kolorystycznych. Są wykonane bardzo solidnie.



Trzecią rzeczą jest choker . Kosztował 1.74$. Wykonany jest z małych diamencików/cyrkoni. Ma regulowane zapięcie, dzięki któremu każdy dopasuje go do swojej szyi. Wygląda bardzo ładnie, na pewno przyda się na jakieś imprezy urodzinowe, bale, itp.



Czwartą rzeczą jest silikonowa gąbeczka do makijażu. Wiele osób zastąpiło tradycyjny beauty blender właśnie tą gąbeczką. Kosztowała 2.22$. W środku gąbeczki są drobinki złotego brokatu. W tym sklepie jest duży wybór ich. Są zwykłe przezroczyste, w jakieś wzory, itp. Gąbeczka ta robi furorę w internecie ostatnimi czasy. Wydaje się ona oszczędniejsza, ponieważ tradycyjny beauty blender wciąga podkład.


Ostatnią rzeczą, którą zamówiłam jest zestaw pędzli do makijażu. Kosztował 13.36$. W zestawie znajduje się 15 pędzli. Jest tam m.in. pędzel do podkładu, pędzel do pudru, pędzel do różu, pędzelek do cieni, pędzel do brwi, pędzelek do ust i wiele więcej. Wykonane są z nylonu. Mają bardzo miękkie włosie.




Jest coś co spodobało wam się w tym haul'u? A może sami mieliście którąś z tych rzeczy? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!
Jeżeli macie czas to proszę o poklikanie w linki. Z góry dziękuję!






36 komentarzy:

  1. Torebka jest świetna
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne rzeczy :) oby długo i dobrze Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Choker przepiękny, mam ostatnio wkręta na ten rodzaj biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka bardzo mi się podoba, ostatnio szukam takiej niezbyt dużej w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej jakbys mogla opisac jak dokonujesz zakupu w dolarach i jakie sa koszty przesylki dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaci się przelewem i z konta pobiera już w przeliczeniu na zł, a koszt dostawy to kilka dolarów zależy w ile dni chcesz zeby ta paczka przyszła itp

      Usuń
  7. Świetne pilotki. W moim stylu 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie dotyczące pędzli: czy wypadają z nich włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak używam ich od kilku dni to żaden włos jeszcze nie wypadł, wiec raczej nie powinny

      Usuń
  9. Okularki super
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie http://befitbehealth.blogspot.com/2017/06/spagetti-z-kurczakiem-i-suszonymi.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem nam też coś wydaję się inne rozmiarowo, a przychodzi wielgachne lub malutkie ^^ Tak jak te twoje okulary :) Bardzo fajne zamówienie! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka śliczna, mam podobną :D Pędzle <3 Muszę z nimi troszkę przystopować, bo już się nie mieszczą w pojemniczkach a ja nadal bym ich zamawiała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O tym silikonowym płatku do podkładu słyszałam wiele pozytywnych jak i negatywnych opinii, także nie wiem co sama mam o nim sądzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O Jezu te rzeczy są cudowne a te okulary aa 💋

    OdpowiedzUsuń
  15. Gąbeczka i okulary wydają się fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy mam taką gabeczke i prawdę mówiąc nie rozumiem tego szału na nie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny haul, najbardziej podoba mi się przezroczysta sylikonowa "gąbka?" LD

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy :3
    infinita-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak się sprawdzają pędzelki? I ta gąbeczka 😍 Wszyscy chwała, że mniej się zużywa i łatwiej się czyści, ale w sklepie chyba nie można jej jeszcze dorwać. :( muszę jej poszukać gdzieś online ❤️😊

    OdpowiedzUsuń