poniedziałek, 1 maja 2017

Promocja -49% Rossmann

Od 20 kwietnia do 28 kwietnia trwa promocja -49% i -55% na kosmetyki do makijażu. -49% jest dla wszystkich, a -55% dostajemy dzięki specjalnej aplikacji. Więcej o promocji i o tym co udało mi się kupić możecie przeczytać dalej.



Post podzielę na 2 części, ponieważ byłby za długi, gdybym pokazała tu wszystkie kosmetyki, które kupiłam. Tak jak pisałam wyżej promocja -49% jest dla wszystkich. -55% dostajemy przy zeskanowaniu karty przy kasie. Karta znajduje się w aplikacji Rossmann PL. Wystarczy tylko się zalogować. Przy zakupie min. 3 różnych kosmetyków dostaniemy tę promocję. Aplikację łatwo ściągnąć na telefon. Jest zarówno na androida i IOS.

Przechodząc do produktów, które kupiłam. W tym poście pokaże produkty do ust. Będą to pomadki matowe, balsamy, konturówki, paletki.

1. Matowa pomadka wibo million dollar lips nr 5 i 6


Wybrałam jedną w kolorze brązu, drugą w kolorze różu. Szybko robią się matowe na ustach. Są długotrwałe. Jedynym minusem jest zapach.
Cena normalna-13,79zł
Cena po przecenie-7zł





2.Matowa pomadka lovely extra lasting nr 4



Jest ona w kolorze różowym. Szybko robi się matowa, ale szybko się zmywa. Przy piciu i jedzeniu najbardziej. Ma nawet ładny zapach.
Cena normalna-10,99zł
Cena po przecenie-6zł



3.Balsam eos



Wybrałam 2 eos'y. Jeden jest jagodowy, a drugi to sorbet truskawkowy. Już przedtem miałam jednego eos'a. Bardzo nawilżał mi usta. Ogólnie bardzo go polecam.
Cena normalna-24,99zł
Cena po przecenie-13zł

4.Konturówka wibo LIPDEFINEPENCIL nr 2


Konturówka dobrze rozprowadza się po ustach. Jest miękka.
Cena normalna-9,29zł
Cena po przecenie-5zł



5.Paletka pomadek do ust wibo HOLLY CHIC Lipstick Palette




Paletka posiada 6 kolorów:
-Marry Me
-Sexy Back
-Cranberry
-Nude
-Rose
-Chocolate
Do paletki załączony jest aplikator, którym nakładamy pomadki. Bardzo podoba mi się opakowanie. Jest holograficzne. Pomadki mają odpowiednią konsystencję.
Cena normalna-27,99zł
Cena po przecenie-15zł

24 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam tej paletki jestem ciekawa czy spełniłaby ona swoją rolę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdzałaś może już jagodowego? Pachnie sztucznie? Bo niektóre eosy nie pachną ładnie, a ten mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie używałam na usta, ale zapach ma piękny

      Usuń
  3. również kupiłam te pomadki ;) póki co, jestem z nich zadowolona :) choć faktycznie, ta z Lovely dość szybko się zmywa

    OdpowiedzUsuń
  4. w moim Rossmannie nie było takiej paletki :( wygląda ciekawie jak znajdę kiedyś to kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te pomadki z WIbo bardzo ładnie wyglądają na ustach <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą płynną pomadką z Wibo muszę się zainteresować, bo kolorek nr 5 bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój portfel ucierpiał na tej promocji w Rossmanie. :D Szkoda, że nie było już u mnie pomadki lovely extra lasting :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój trochę też, również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ja jakoś tym razem podarowałam sobie tą promocję, po tym jak zobaczyłam dwie dorosłe kobiety szarpiące się o coś tam-szok!
    Ja mam pierwsze 3 kolory tych płynnych pomadek Extra Lasting, ale kurcze strasznie mi przesuszają usta a szkoda :(

    http://kotanka-beauty.blogspot.com/ Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy zawsze idzie i dopiero patrzy co kupić, a ja w tym roku zrobiłam listę i szybciutko wyszłam z tego tłoku :)

      Usuń
  9. Mam pierwsze 3 produkty bardzo lubię pomadki jak i z Lovely tak i z Wibo są super trzymają się u mnie wspaniale na ustach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszą i drugą pomadkę mam i uwielbiam, EOSa również ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. oo tez kupiłam kilka z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń