niedziela, 14 maja 2017

DermoFuture kuracja z biotyną

Dziś przychodzę do was z recenzją kuracji z biotyną. Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej przejdźcie dalej.


Prawie miesiąc temu, dzięki Michałowi z bloga Twoje Źródło Urody, stałam się posiadaczką kuracji z biotyną od Dermo Future. O marce słyszałam dużo, lecz nigdy nie miałam okazji poznać tych kosmetyków. Niestety jest to kuracja odmładzająca, więc mi jest to jeszcze nie potrzebne. Dlatego oddałam to mojej mamie.

Co mówi o kuracji producent:
Główny składnik preparatu - biotyna (znana jako witamina B7 lub witamina H) - bierze udział w metabolizmie białek i tłuszczy. Ma istotne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania komórek twarzy, szyi, dekoltu, grzbietów dłoni. Dzięki tej funkcji zwiększa biodostępność innych substancji aktywnych dostarczanych w głąb skóry oraz spowalnia proces starzenia się skóry, przywracając jej naturalny blask.

Wskazania: kuracja odmładzająca na dzień i na noc

Działanie kuracji:
-regeneruje skórę
-poprawia gęstość
-zwiększa elastyczność
-stymuluje procesy naprawcze
-chroni przed nadmierną utratą wody
-odnawia naskórek
-regeneruje podrażnienia



Sposób użycia:
Nakładać kosmetyk rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wmasować. Po wchłonięciu się preparatu zastosować krem na dzień lub na noc.


Aplikacja kosmetyku jest bardzo łatwa. Produkt ma konsystencję dość gęstego mleczka, mimo to dość szybko się wchłaniał. Po kilku dniach można było odczuwać delikatne napięcie skóry, ale nie było ono takie jak w przypadku kremów liftingujących, po prostu skóra stała się bardziej napięta. Dość głębokie zmarszczki zmniejszyły się. Na pewno po dłuższym i regularnym stosowaniu produktu efekt będzie jeszcze lepszy. Serdecznie polecam kurację każdemu.






24 komentarze:

  1. ciekawy produkt :) myślę, że mogłabym się nim zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super produkt! Mama na pewno jest zadowolona z efektów :) buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, z chęcią przetestuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący wpis.
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja aktualnie testuję kurację odmładzającą z innej firmy, ale widzę dużo podobieństw. Z Dermo Future bedę testować kurację Regenerującą jestem ciekawa, czy będę równie zadowolona jak Ty 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka go używa i bardzo go sobie chwali ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis, polecam i zapraszam do siebie: www.akepinski.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym produkcie, ale wygląda bardzo ciekawie. Obserwuję, mam nadzieję, że wpadniesz do mnie, Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. przetestuje napewno ale to za kilkanaście lat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt a ile kosztuje??

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad kupnem 👏🏻 Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Preparat mnie zaciekawił, choć nigdy o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś się pewnie przyda 😂

    OdpowiedzUsuń