poniedziałek, 17 kwietnia 2017

maseczki Dermaglin - recenzja

Ostatnio dostałam paczkę od Dermaglin. Były w niej maseczki: maseczka do cery trądzikowej i oczyszczająco-odżywcza. Testowałam je przez ponad tydzień i dziś przychodzę do was z recenzją tych maseczek. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o nich to zapraszam do czytania dalej.


1.maseczka do cery trądzikowej




Maseczka nadaje się do cery tłustej i mieszanej, skłonnej do wyprysków.
Producent zapewnia nam, że kosmetyk:
-zmniejszy wykwity trądzikowe
-zmniejsza łojotok
-działa antybakteryjnie

Opis producenta:
Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskiej, bogata w cenne dla zdrowia skóry minerały, oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Bioaktywny kompleks glinkowo-ziołowy odżywia i regeneruje. Zmniejsza łojotok i zwęża pory. Złuszcza martwy naskórek. Wpływa na zmniejszenie wykwitów krostkowych, trądzikowych, hamuje powstawanie nowych zmian. Łagodzi i koi podrażnienia. Jest doskonałym uzupełnieniem leczenia skóry trądzikowej.

Skład maseczki:
-zielona glinka kambryjska
-aloes
-owies

Skład maseczki rozszerzony:



Stosowanie: 1-2 razy w tygodniu nałożyć grubą warstwę maseczki. Omijać okolice oczu i ust. Po 20 minutach zmyć ciepłą wodą.

-/+ opakowanie:
Produkt jest zapakowany w saszetkę, która pod jednym względem jest wygodna, bo wszędzie się zmieści np. na jakiś wyjazd. Minusem dla mnie jest to, że nie zużyjemy tej maseczki na raz, a przewożenie jej otwartej może się źle skończyć. Bardzo szkoda, że te maseczki nie są dostępne w tubkach o większej pojemności. Na pewno by starczały na długo.

-/+ kolor i konsystencja:
Maseczka jest w kolorze ciemno zielonym. Nie jest za rzadka ani za gęsta. Taka w sam raz. Bardzo dobrze rozprowadza się ją po twarzy. Tak samo bardzo dobrze się ją zmywa.

-/+ pojemność i cena:
20g / można ją kupić za 6.99zł w Rossmann'ie

-/+ dostępność:
Na pewno w każdym Rossmann'ie, Naturze. Nie ma problemu z jej dostępnością.


Podsumowanie
Z czystym sumieniem mogę polecić tę maseczkę osobom, które mają problem z trądzikiem. Po 1 użyciu widziałam małe efekty. Na pewno po dłuższym i regularnym stosowaniu wszystkie problemy z trądzikiem by zginęły.

2.maseczka oczyszczająco-odżywcza




Maseczka nadaje się do każdego rodzaju skóry.
Producent zapewnia nam, że kosmetyk:
-poprawi kondycję skóry
-głęboko oczyści i odżywi
-nada skórze aksamitnej gładkości

Opis producenta:
Profesjonalna maska polecana do pielęgnacji skóry o obniżonej jędrności, szorstkiej lub wymagającej gruntowego oczyszczenia. Głęboko oczyszcza skórę, łagodzi i koi podrażnienia, zapobiega powstawaniu zmian skórnych. Działa wybitnie odświeżająco i rewitalizująco. Dostarcza składniki odżywcze głównie makro i mikroelementy niezbędne dla zdrowia skóry. Napina, ujędrnia i wygładza skórę (delikatny lifting). Wizualnie poprawia wygląd i owal twarzy.

Skład maseczki:
-zielona glinka kambryjska
-jedwab
-jojoba

Skład maseczki rozszerzony:


Stosowanie: 1-2 razy w tygodniu nałożyć grubą warstwę maseczki. Omijać okolice oczu i ust. Po 20 minutach zmyć ciepłą wodą.

-/+ opakowanie:
Produkt jest zapakowany w saszetkę, która pod jednym względem jest wygodna, bo wszędzie się zmieści np. na jakiś wyjazd. Minusem dla mnie jest to, że nie zużyjemy tej maseczki na raz, a przewożenie jej otwartej może się źle skończyć. Bardzo szkoda, że te maseczki nie są dostępne w tubkach o większej pojemności. Na pewno by starczały na długo.

-/+  kolor i konsystencja:
Maseczka jest w kolorze ciemno zielonym. Nie jest za rzadka ani za gęsta. Taka w sam raz. Bardzo dobrze rozprowadza się ją po twarzy. Tak samo bardzo dobrze się ją zmywa.

-/+ pojemność i cena:
20g / można ją kupić za 6.99zł w Rossmann'ie

-/+ dostępność:
Na pewno w każdym Rossmann'ie, Naturze. Nie ma problemu z jej dostępnością.


Podsumowanie
Z czystym sumieniem mogę polecić tę maseczkę wszystkim osobom, które chcą poprawić wygląd skóry.

Jeżeli spodobała wam się recenzja to skomentujcie ten post. Życzę wam również Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych w ten ostatni dzień.









26 komentarzy:

  1. powiem ci że zastanawiałam się nad kupieniem tej maseczki i chyba mnie przekonałas czekam na następny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam ją na święta i byłam święcie przekonana, że będzie znacznie lepsza od tych co kupuję, niestety zawiodłam się na zmywaniu. Oprócz tego, że nie mogłam jej zmyć w niektórych miejscach przebarwiła mi się delikatnie skóra :/ Ale oczyszcza dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo szybko się zmyła, więc nie wiem od czego to zależy

      Usuń
  3. Używałam niegdyś maseczki do skóry trądzikowej, ale u mnie się nie sprawdziła :) Zero efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również polecam tę maseczkę :D Od miesiąca stosuję ją raz w tygodniu i widzę znaczne efekty na skórze.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam maseczek z tej firmy ja uwielbiam maseczki z Avonu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam maseczki wszelkiego rodzaju, a najbardziej te w płachcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się raczej nie odważę na zakup tych maseczek. Słyszałam kilka niepochlebnych opinii na ich temat i skutecznie mnie to zniechęciło

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bylam za bardzo przekonana do tych maseczek... Ale po tym wpisie się przekonalam ze jednak warto kupić.
    czekam na kolejny wpis����

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować bo jeszcze nigdy nie miałam maseczki z tej firmy 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post i chyba kupie ta maseczke 💪

    OdpowiedzUsuń
  11. testowałam te maseczki i były super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam sobie ostatnio i całkiem spoko była 🙋

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się maseczki tej firmy niestety średnio sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna recenzja, nie testowałam ich, ale chętnie to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tych maseczek, są świetne 🔥

    OdpowiedzUsuń