poniedziałek, 6 marca 2017

Paczki od czytelników #1

Znowu przychodzi nowa seria na moim blogu. Mam nadzieje, że ona wyjdzie. Jak po tytule można się domyśleć, że będzie chodzić o paczki. Dostałam ostatnio paczkę od Emilki i Nikoli. Dziewczynom również coś odesłałam.


Post nie ma na celu chwalenia się czy innych rzeczy tego typu.
W paczce znajdowały się:
-świeczki
-kolczyki
-bransoletka
-choker na szyje
-świecznik



Wszystko jest piękne. Dziękuję bardzo dziewczynom za paczkę. Każda paczka, która przyjdzie do mnie będzie pojawiona w tej serii. Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na email: kingapawlakblog@wp.pl lub na Facebook'u: Kinga Pawlak.

19 komentarzy:

  1. ciekawi mnie, skąd choker :)
    xzuziabartold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zestaw właśnie z takim w Takko Fashion ;)

      Usuń
  2. WOW! Mega jest ta paczka ^^ Super, że tak sobie przysyłacie takie rzeczy :) Kolczyki - mega! A świecznik podbił nasze serduchaa <3 Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna nowa seria ♥ Świecznik po prostu cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super słodka paczka no i bardzo fajna seria. Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham świeczki :) wszystkie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne paczuszki! uwielbiam takie zapachowe świeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zawartość paczki i fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne paczki. Uwielbiam świeczki

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi sie ta paczka. Sama chce taki choker jest cudowny 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Waniliowe świeczki - moje ulubione xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. Waniliowe świeczki są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zawartość paczki :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczka 💗 Ten świecznik jest śliczny 💫

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten choker kojaży mi się z moimi nastoletnimi latami;) wtedy takie były modne

    OdpowiedzUsuń