poniedziałek, 20 marca 2017

Hit czy Kit #3 Long Lasting Lip Color

Ostatnio kupiłam pomadkę Long Lasting Lip Color w kolorze watermelon. Widziałam je na różnych zagranicznych stronkach. W moim mieście kupiłam ją w chińskim. Pomadka Long Lasting Lip Color można powiedzieć, że jest to tatuaż na usta. Jeżeli chcecie przeczytać o niej więcej, to przejdźcie dalej ❤️




Pomadka kosztowała 4 złote. Są różne odcienie jej. Na usta nakłada się ją ciężko, ponieważ jest ona bardzo gęsta. Trzeba uważać, żeby nie pobrudzić sobie ubrań. Pomadka znajduje się w małej tubce, dlatego łatwo się zmieści do torebki.

Sposób użycia:
1.nałożyć równomiernie pomadkę na usta
2.odczekać 2-3 min
3.zdjąć przyschniętą warstwę
4.tatuaż na usta jest gotowy

Kolor na moich ustach utrzymał się 3 dni. W niektórych miejscach było nierównomiernie pokryte. Od pomadki powiększają się trochę usta. Minusem jest to, że wchodzi w popękane skórki ust i usta są lekko opuchnięte. Plusami za to są: cena, trwałość, małe poręczne opakowanie.








29 komentarzy:

  1. Jakoś nie do końca mi się podoba ;/ szczególnie dlatego, że wchodzi w zmarszczki ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to kupowalam rok temu na aliexpress. u mnie lepiej działało zdjecie tego jak wczesniej posmarowalam usta pomadką, a potem dopiero nalozylam to cudo ;p
    duzo osob narzekalo, ale polowa nie umiala zrobic tego poprawnie i dlatego narzekala na to,ze ta pomadka peel-off jest do kitu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zadziałało, ale na zdjęciu nie ma takiego efektu jak był na prawdę

      Usuń
  3. Dla mnie kit straszny, nie to, że piekły mnie usta niemiłosiernie to efekt koncowy tylka mi nie urwał także ja nie polecam;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacie co człowiek nie wymyśli, myślałem że to jest jakiś pasta albo coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy mieszane uczucia co do tej pomadki ;) Nasza kuzynka miała i źle się to dla niej skończyło :/ Ale recenzja super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. och, to chyba nie dla mnie :) jednak wolę klasyczne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich pomadek, wolę te matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o niej słyszę. Jakoś nie zachęca mnie. Wolę normalne pomadki :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt jednak szkoda ze wchodzi w te wszystkie skórki. Nie wygląda to estetycznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor fajny..ale chyba sie trudno zmywa ����

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor fajny, ale nie za fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ładny, ale nie wygląda to za dobrze

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ładny ale nie przepadam za takimi pomadkami :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie to wydaje się spoko ale po opiniach wydaje się ze nie za dobre to

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby ok ale kolorek inny 📺😱

    OdpowiedzUsuń
  16. ale kolor bardzo ladny🤔💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko kolor ładny ale ta pomadka źle wygląda na ustach:/

    OdpowiedzUsuń
  18. zastanawiałam sie jak ona wyglada i niezbyt mnie przekonała :((

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeny, według mnie straszny kit 😶

    OdpowiedzUsuń