poniedziałek, 27 marca 2017

Haul zakupowy #2 Sinsay

Dziś mam dla was drugi haul zakupowy. Zamówienie zrobiłam w sklepie Sinsay. Na moje zakupy wydałam 120zł. Jeżeli podoba wam się ta seria lub któraś inna to zostawcie komentarz. Zachęca to mnie do dalszego działania. Możecie też pisać co chcielibyście zobaczyć na moim blogu. Zachęcam do czytania dalej.




Pierwszą rzeczą, którą zamówiłam jest cienka kurtka bomberka. Ma kolor khaki, modny w tym sezonie. Kosztowała 60zł. Wykonana jest w 100% z Poliester"u. Pasuje bardzo do różnych outfit'ów. Link do niej: Click


Drugą rzeczą jest sweterek. Kosztował 50zł. Ma kolor pudrowego różu. Skład materiału: 77% akryl, 20% poliamid, 3% elastan. Jest bardzo mięciutki i ciepły. Pasuje do spodni z wysokim stanem, ponieważ jest krótszy z przodu. Link do niego: Click


Ostatnią rzeczą, którą kupiłam jest zwykła biała bluzka z naszywką-kosmitą po lewej stronie. Kosztowała 20zł. Wykonana jest ze 100% bawełny. Na krawędziach ma czarne paski. Ma krótkie rękawy. Link do niej: Click














38 komentarzy:

  1. ładne rzeczy :) ogólnie nie przepadam za tą sieciówką, ale ostatnia kolekcja bardzo przypadła mi do gustu i sama kupiłam tam kilka ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta bomberka, chyba kupię taką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jaki cudny sweterek 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bomberka ta w kolorze khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka z kosmita najlepsza moim zdaniem :) Prosta ale z małym pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam ten sklep, zawsze jak jestem gdzieś w galerii na zakupach, to muszę go odwiedzić i coś sobie upatrzyć. Bomberka naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za tym sklepem ale muszę przyznać że niektóre rzeczy są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam białe proste koszulki, dlatego ten bardzo mi się podoba! Chociaż w Sinsay wielokrotnie​ trafiłam na złe jakościowo ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację super zakupu, proste ubrania są najfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne rzeczy :D ten minimalizm w ubrankach zawsze sie sprawdza! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne rzeczy :) sama uwielbiam ten sklep :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bomberka! Kocham wszytsko w kolorze khaki <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie sinsay, można tam kupić bardzo fajne rzeczy w przystępnej cenie. Kurtka w kolorze khaki mogłaby znaleźć się w mojej szafie.

    http://dobieramypodklady.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie przepadam za ta sieciówka ale widzę że mają fajne ubrania 😊
    Najbardziej spodobała mi się bomberka 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy :)
    Też polecam te ubrania a zwłaszcza tą koszulkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej podoba mi się ta bluzka z alienem;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ciuszki i pieknie w nich wygladasz pozdrawiam 💔💕💕

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bomberka też zamówiłam 💩❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Naj mi się bluzka podobała 😏❤ i sweterek, za bomberkami nie przepadam więc no..

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy fajne chodź js osobiście bomberek nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super haul, najlepszy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku śliczne rzeczy 😍💋

    OdpowiedzUsuń