poniedziałek, 13 marca 2017

Haul zakupowy #1

Już od dłuższego czasu planuje kilka nowych serii. Na blogu pojawi się jeszcze kilka. Mam nadzieję, że spodobają się wam. Dziś przychodzę do was z haul'em zakupowym.

Ostatnio zrobiłam zamówienie na allegro. Kupiłam opaskę kocie uszy i choker na szyję.
Wydałam na całą paczkę około 10zł + koszty przesyłki. W moim mieście kupiłam zestaw świeczek.
Dwie z nich są w słoiczku, jedne są normalne.
Cena jednej świeczki w słoiku to około 4 zł. Wybrałam 2 zapachy: kwiat liliowy i poranna rosa/mgła
Normalne świeczki są o zapachu letnich owoców i kosztowały 2zł.
Opaska jest metalowa, owinięta czarnym materiałem.
Choker jest atłasowy, na środku ma zawieszkę- cyrkonię.
Opaska przydała mi się na bal.
Świeczki mają bardzo piękny zapach, czuć go z daleka.




















27 komentarzy:

  1. nie ufam allegro idk czemu ale jakoś tak XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie rzeczy ☺ najbardziej podoba mi sie ta biżuteria. Jest śliczna chce mieć taka ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taka opaskę! A świece zapachowe kocham, nawet ostatnio o tym pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny choker ♥♥ Buziakii!
    http://ichstyle-izabelachodakiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta opaska od razu kojarzy mi się z Arianą Grande. Sama planowałam taki kupić, ale zrezygnowałam, gdy co druga osoba taki posiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opaska jest prześliczna i świetnie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham świeczki zapachowe, polecam tę z Pepco albo Tesco :) Zapraszam do mnie
    http://iloveunicorn.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeczki zapachowe :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne rzeczy :) kocie uszy są super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pomarańczowe świeczki są super xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny choker :)
    Nie mam ani jednego, muszę sobie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham świeczki 🙄💕
    Ładne te uszka 🙈

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam świeczki w słoiczkach 😍💖

    OdpowiedzUsuń
  14. Te uszka mega mi się podobają aaa 💗💗

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świeczki, ale zastanawiałam się ostatnio nad kupnem takich olejków xd
    I uszka mega 😍❤

    OdpowiedzUsuń