piątek, 10 lutego 2017

Prezent na walentynki (Chocokiss)

W dzisiejszym poście będzie według mnie najlepszy prezent na każdą okazję. Firma Chocokiss przysłała mi 12 czekolad mlecznych bezglutenowych. Jeżeli chcecie się dowiedzieć coś więcej o nich zapraszam do przeczytania dalej.

Czekolady Chocokiss nadają się na każdą okazję, tak jak pisałam wyżej. Czy jest to dzień mamy, babci, dziadka, nawet walentynki. Czekolady zamiast zwykłego opakowania mają jakiś rysunek/napis. Są bezglutenowe. Wybrałam 11 wzorów, które pokaże wam poniżej. Czekolady były dobrze zapakowane. Na pewno kilka z nich podaruję moim bliskim. Dziękuję bardzo firmie chocokiss za te czekolady. Link do ich strony znajdziecie niżej i na pasku bocznym.


Skład czekolady:



















22 komentarze:

  1. Nie wiem jak ze smakiem, ale opakowania mają cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie!! Jaka cudowna przesyłka! Widziałam je w sklepie i bardzo mi się podobają:) Zazdroszczę takiej paczuchy :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te opakowania a zawartość pewnie pyszna :) Napewnl każdy ucieszył by się z takiego prezentu nie tylko na walentynki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu ja tez chce kocham czekolade

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !! Mega czekolady, nawet nie wiedziałam o ich istnieniu, że tak fajnie mogą być zapakowane ;)
    Zapraszam do siebie ;) www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jakie świetne te czekolady :) takie wesołe :) widziałam je w jednym z marketów i od razu mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te opakowania ;) Można je kupić w biedronce i kiedyś się skusiłam... Może i opakowanie ładne w ale środku nie dobre ; o

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Extra pomysłowe opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prezent, zazdroszczę :) smacznego :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej to jest przeurocze! Cudowne :* chciałabym dostać taka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super urocze czekoladki :D Świetny prezent , smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super opakowania ! Smak też pewnie niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Inni widzą urocze opakowania. Ja mnóstwo jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam kiedyś w jakimś z supermarketów i była dobra <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są! Kupiłam kiedys w jakieś księgarni chyba taka :)
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszą tym opakowaniem. Mam nadzieję, że będę miała okazję spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Extra! Sama chciałabym dostać taki prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Te czekolady często kupuję na prezent niestety ich ceny to jakąś madakra. Można mieć 2 lub nawet 3 o podobnym składzie za te cenę

    OdpowiedzUsuń