niedziela, 5 lutego 2017

Jak ozdobić paznokcie?

Na pewno dużo z nas nie umie robić wzorków na paznokcie. Jest to dla osób cierpliwych, wymaga dużo czasu i precyzji. Postanowiłam zamówić stemple do paznokci. Jeżeli chcecie zobaczyć czy jest to hit czy kit zapraszam do przeczytania dalej.

Jedna blaszka kosztuje ok. 4 złotych. Stempel i zdrapkę u niektórych sprzedawców na allegro dostaniemy gratis, a u niektórych trzeba kupić.
Moim zdaniem stempel powinien być większy (można kupić większy, cena to ok. 15zł)
Jest to dobry sposób dla osób, które nie mają dużo czasu.

Jak używać tego?
1.Nakładamy trochę lakieru na blaszkę.
2.Zdrapką przejeżdżamy po danym wzorze, żeby lakier się rozprowadził.
3.Przyciskamy stempel do blaszki.
4.Nakładamy wzór na paznokieć.












18 komentarzy:

  1. Muszę sobie to kupić, na pewno się przyda. Poradnik świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mnostwo tych plakietek do odbijania, ale do nich potrzeba dobrze napigmentowanych lakierów. ja mam jakies kiepskie, bo mi sie nie chcą odbijać ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł :D nie myślałam o tym nigdy ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zestaw z Essence, ale mam problemy z odbiciem wzorków :D Raz za lekko odbijam, raz za mocno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się tak ozdobione paznokcie, sama jednak zupełnie nie mam czasu na malowanie w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły! Z chęcią zrobiłabym sobie takie wzorki gdyby nie fakt, że moje paznokcie są strasznie krótkie na obecną chwile.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, muszę sobie koniecznie to sprawić :) w końcu coś dla mnie! Dzięki, że o tym napisałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze zastanawialam się jak to działa hehe, musze wypróbwać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam takie kiedyś, ale w ogóle mi nie wychodziło nic :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł :) trzeba wypróbować , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię zdobić paznokcie płytkami:) i mam ich bardzo dużo w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny gadżet :d
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń