poniedziałek, 27 lutego 2017

Hit czy Kit #2 podróbka płynnej pomadki Kylie Jenner + wyniki konkursu

Hej, dzisiaj przychodzę do was z drugim postem z serii Hit czy Kit. Dziś postanowiłam przetestować podróbkę pomadki Kylie. Jest bardzo podobna do odcienia True Brown. Jeżeli chcecie więcej poczytać o niej, zapraszam dalej.

Pomadka kosztowała 5zł. Jak na zdjęciu wyżej pudełko jest trochę podobne, jak i samo opakowanie pomadki. Pachnie ona jak taka tania czekolada. Została wyprodukowana w USA. Jest bardzo trwała, aż nawet za bardzo. Ciężko jest ją zmyć. Trzeba bardzo przyciskać wacik z płynem do demakijażu do ust. Pomadka po nałożeniu robi się szybko matowa. Było jeszcze więcej odcieni, ale wybrałam ten brązowy. Bardzo podoba mi się te złote opakowanie.




Na ustach wygląda ona tak:




Wyniki konkursu
wygrała Olgix, email został wysłany, masz 48h na odesłanie adresu









30 komentarzy:

  1. skąd jest ta pomadka?
    xzuziabartold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, myślisz, że w moim miescie też będzie?

      Usuń
  2. Kolor ma bardzo ciekawy i intensywny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny,ale zupełnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor ale pewnie maksymalnie wysusza usta i się klei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysusza tylko trochę i w ogóle się nie klei

      Usuń
  5. ciekawy kolor ;) aczkolwiek ja jestem zwolennikiem kupowania oryginalnych produktów :) lub ich zamienników ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny odcień
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny :) sprawdzę u siebie czy nie ma :)
    Zaprasza, fajny konkurs: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny odcień, niestety dla mnie absolutnie za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Odważny odcień :) ale wyglądasz na prawde super w tym kolorze! I zauroczyła mnie ta świetna opaska na twoich włosach :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor troszke za cieny. Ale u ciebie ladnie :)
    Pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/2017/02/sale.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor, jednak na moich ustach wyglądałoby to totalnie źle w porównaniu z Twoimi! :P Czy produkt bardzo wysusza usta?
    Pozdrawiam,
    http://rainbowdoots.blogspot.com/2017/03/konkurs-witajcie-w-tym-tygodniu-na-moim.html

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień pomadki. Jednak ja nie zdecydowałabym się na podróbkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor, z chęcią kupie tą pomadke i przetestuje🙂

    http://dobieramypodklady.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo poda mi sie odcień tej pomadki ale bym nie nosiła jej na codzień

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym przetestować ale inny kolorek;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnię rozejrzę się u mnie gdzieś za nią i kupię inny kolor/odcień ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor ładny ale nie mogłabym chodzić w nim na codzien

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor fajny ale Ty w nim wyglądasz lekko upiornie. Bez urazy bo piękna z Ciebie kobieta tylko kolor raczej nie twój

    OdpowiedzUsuń