czwartek, 16 lutego 2017

Hit czy Kit #1 tania paletka cieni do powiek + wyniki konkursu

Postanowiłam zrobić nową serię na moim blogu Hit czy Kit. Będę testować różne kosmetyki, te tańsze i droższe. W każdym z postów będzie jeden produkt. W dzisiejszym poście pojawi się tania paletka z firmy Angel Cosmetics London. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej, to zapraszam do przeczytania dalej.

Paletka kosztowała około 3zł. Za taką cenę postanowiłam ją kupić i przetestować.
Cienie mają piękny brokatowy kolor.




Za taką cenę jest nawet dobra. Sądziłam , że będzie bardzo słaba.
Posty z tej serii będą krótkie. Będzie więcej zdjęć.

Wyniki konkursu:
wygrała jowitkaa, email został wysłany masz 48h na odesłanie adresu




19 komentarzy:

  1. tak bardzo chciałam wygrać konkurs, ale gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki fajne, szkoda, że nie są zbytnio napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ale za taką cenę to może być

      Usuń
  3. Nie jest najgorzej :) Kolory są fajne, pigmentacja jest ok. Mysle, ze jakbym malowala sie cieniami to bym ją kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! Paletka nie najgorsza :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolory :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się że kolorki są mało napigmentowane. Za taką cenę sam bym pewnie kupiła. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście jeszcze nie używam cieni, ale wydają się spoko :)
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś też nie używałam cieni,wydawało mi się, że wygląda to tandetnie,oczywiście kiedyś cienie nie były też modne, ale przyznam,że nie wiedziałam za bardzo jak się nimi malować. I może przez to wydawały mi się do kitu,ale teraz używam zawsze, chociażby jasno waniliowe cienia żeby zrobić kreskę. Post super czasami tańsze kosmetyki nie muszą być gorsze,trzeba testować 😊 pozdrawiam https://carolinebeauty456.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. jak za tę cenę to zupełnie nieźle wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie widziałam takich cieni nigdzie.
    jednak nie lubię tak mocno błyszczących- wolę matowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory nie są złe pigmentacja też ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można kupić?? Kolory są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. za taką cenę też bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  14. Za 3 złote też bym brała!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wolę dołożyć i kupić coś pożądniejszego

    OdpowiedzUsuń