poniedziałek, 30 stycznia 2017

Walentynki cz.1 (wiersze)

Z racji tego, że zbliżają się walentynki postaram się dodać kilka postów z dekoracjami, własnoręcznie robionymi prezentami, itp. W dzisiejszym poście dodam top 10 wierszyków na walentynki. Zostały wybrane przez członków mojej grupy.


1.Chcę przytulić Cię serdecznie i w uścisku tym trwać wiecznie. Bicia serca słuchać Twego, aż do końca życia mego.

2.Chcę żyć i żyć będę, chcę kochać i kochać będę, chcę śmiać się i śmiać się będę, chcę Ciebie i Ciebie zdobędę.

3.Kocham Cię. Twoje oczy. Kocham uśmiech Twój uroczy. Kocham serce Twe najmilsze, które memu jest najbliższe. Że ja cię kocham, niech każdy wie, bo warto kochać, prawda czy nie? Bo bez kochania trudno jest żyć, bo miłość była i musi być!

4.14 lutego wszystkie gwiazdy lśnią na niebie a ja kocham tylko Ciebie!

5.Trudno jest żyć w nieszczęściu kiedy płacze się i szlocha, lecz jeszcze trudniej jest żyć bez kogoś, kogo się kocha.

6.Jak miś miód pokochał, jak słonecznik słońce, tak Ciebie pokocha me serce gorące.

7.Bajeczny list z bajecznej krainy od bajecznego chłopaka dla bajecznej dziewczyny!

8.Amor w moje serce celował i mnie dla Ciebie upolował. Moja słodka dziewczynko czy będziesz moją Walentynką?

9.Słońce nauczyło mnie śmiać się, wiatr nauczył mnie szaleć, deszcz nauczył mnie szlochać, a ty choć z daleka - wciąż uczysz mnie kochać.

10.Jesteś cudem nad cudy, z Tobą nie ma nudy! Kocham Cię nad życie, choć to ukrywam skrycie bądź, proszę mym Walentym, zawsze uśmiechniętym.

16 komentarzy:

  1. Świetne wierszyki :) Na pewno dla zakochańców się przydadzą :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wierszyki :) obchodzącym Walentynki na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obchodzącym walentynki na pewno się przydadzą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Supeer! Napewno komuś się przydadzą 🤘💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentuje z konkursy na 200 os! 💘

    OdpowiedzUsuń
  6. Są super, ale walentynek nienawidzę 😂💘

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za walentynkami, ale wiersze super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super życzenia/wierszyki, ale ja niestety Walentynek nie obchodzę.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jak dla MNIE najlepszy 7 😊 pozdrawiam zapraszam do mnie http://caroline2.blog.onet.pl/ 😘😙

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przpeadam za wysyłaniem takich wierszyków, wolę wymyślić coś od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście uwielbiam takie rzeczy jak wierszyki, wiersze czy listy i bardzo chciałabym kiedyś takie coś dostać a tym bardziej na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń