poniedziałek, 23 stycznia 2017

Co zrobić z balsamem/pomadką ochronną, gdy przypadkiem ją uszkodzimy?

Wiele razy z pośpiechu zamykając balsam go ,,uszkodziłam''. Znalazłam świetny pomysł na naprawę.


Potrzebne będą:
-świeczka
-łyżka
-balsam/pomadka ochronna
-zapalniczka

1.Wyciągamy cały balsam z opakowania i kładziemy go na łyżkę.
2.Zapalamy świeczkę.
3.Podgrzewamy łyżkę nad świeczką, aż balsam się roztopi.
4.Wlewamy z powrotem do opakowania.
5.Wkładamy balsam na kilka godzin do zamrażalnika.









25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :D Na pewno z niego skorzystam :)
    Pozdrawiam ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, nie zdarzyło mi się jeszcze uszkodzić pomadki w ten sposób, ale zapamiętam tę metodę reanimacji :D kto wie, co się kiedy może przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie wpadła :D Zapraszam również do mnie internetowa przyjaciółko :*

    http://poprostukinia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. odwieczny problem :) super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. już to gdzieś widziałam parę razy, więc chyba musi to być dobry sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE ŚWIETNY SPOSÓB! Na pewno z niego skorzystam, bo wczoraj złamała się moja pomadka ochronna

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zbyt leniwa na takie zabiegi :D No i balsamów w sztyfcie używam raczej niskopółkowych cenowo, więc wolę kupić nową sztukę :D Ale pomysł jak najbardziej przydatny ;) Zastanawiam się czy podziałałby na zwykłą pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wpadłbym xD ale zapamietam i moze kiedys użyje ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd pomysl? Widziałam taki u RLM, chyba, super blog!!❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd pomysl? Widziałam taki u RLM, chyba, super blog!!❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wiem jak naprawić pomadkę. Dzięki!:) Super porada ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, przed zamieszczeniem tego posta wyrzuciłam pomadkę, bo popsułam, ehh :( Ale na przyszłość pomocne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat niedawno zepsułam moją ulubioną pomadkę, więc napewno wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Bardzo przydatny.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatny trik. Mnie na szczęście jeszcze się to nie zdarzyło.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. w życiu bym na to nie wpadła,na pewno mi się przyda bo często zdarza mi się złamać" te balsamy hahah

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tym pomyśle a zdarza mi się często uszkodzić moją pomadkę więc napewno skorzystam z tego rozwiązania :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja nigdy o tym nie słyszałam :D a ja głupia zawsze już wyrzucalam hahaha :***

    OdpowiedzUsuń