czwartek, 29 grudnia 2016

test matowych pomadek z lovely + wyniki konkursu

Dziś przychodzę do was z testem matowych pomadek w płynie z lovely. Mam też wyniki ostatniego konkursu.


Wybrałam 2 kolory Sweety i Neutral Beauty


Są one dostępne w Rossmannie, kosztują 19,99.
W zestawie jest płynna matowa pomadka i konturówka.
Są one tańszymi zamiennikami pomadek Kylie.


 W środku opakowanie wygląda tak:




Pomadki szybko wysychają na ustach i łatwo się rozprowadzają.
Tutaj pokaże wam jak wyglądają na ustach:

Sweety


Neutral Beauty


Nie są tak wytrzymałe jak pomadki Kylie, ale za tą cenę są bardzo dobre.


Wyniki konkursu

zestaw Eweliny wygrała: http://little-foxblog.blogspot.com/


24 komentarze:

  1. Nie wiedziałam ze są takie zamienniki w takiej cenie :) Prezentują się ładnie na ustach. Gustuje bardziej ''w naturalnych'' kolorach pomadek :)
    http://naxxessmysecretlife.blogspot.com - zapraszam dopiero zaczynam
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wczoraj kupiłam, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. polowałam w Rossmanie na te pomadki, jednak nigdy nie udało mi się ich kupić. Półki zawsze świeciły pustkami :(
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście była ostatnio dostawa

      Usuń
  4. U mnie ich nie widziałam :/.
    http://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obs ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Są bardzo ładne, jednak pozostanę przy Kylie ;)
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, muszę to pokazać mojej dziewczynie i pewnie skorzysta

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydają się być one świetne jednak u mnie w Rossmanach cały czas są wyprzedane niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te szminki:) i ta różowa i ta brązowa:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umie sie przekonać do matowych pomadek :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne szminki , kocham takie kolory ♥
    Miłego wieczoru i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wczoraj kupiłam Sweety i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne są te szminki 👌🏼

    OdpowiedzUsuń
  13. Za każdym radem gdy idę do rossmana to wszyskie sa wyprzedane

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zamiennik jeśli ktoś nie chcę wydawać dużo na oryginalną pomadkę Kylie.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. te pomadki wydają się być świetne:((

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam ją kupić jednak ostatecznie się potrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! te pomadki wyglądają na prawdę mega! Uwielbiamy je i myślimy nad jakimś zakupem ^^ Buziaki kochana ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam odcień sweety, barddzo je lubię. chociaz strasznie wysuszają usta.

    OdpowiedzUsuń