niedziela, 13 listopada 2016

Testowanie maseczek (Rival de Loop, Perfecta)

Tym razem chciałam przetestować maseczki do twarzy. Wszystkie kupiłam w Rossmannie.
Nie są bardzo drogie, a jedna maseczka starcza na 2 razy. Wybrałam maseczki, które można ściągnąć, zmyć, wmasować w skórę i maseczki w postaci peelingu.


1.Maseczka z solą z morza martwego

-oczyszcza głęboko pory skóry
-rozświetla twarz
-po wyschnięciu trzeba ją zmyć

2.Maska oliwkowa

-wyrównująca
-po wyschnięciu wmasować w skórę

3.Maseczka nawilżająca

-24 godzinne nawilżenie
-po wyschnięciu wmasować w skórę

4.Maseczka złuszczająca

-poprawia wygląd skóry
-oczyszcza skórę do głębi porów
-po wyschnięciu trzeba ją ściągnąć
Dla mnie jest to najlepsza maseczka ze wszystkich tutaj podanych

5.Peeling drobnoziarnisty mineralny

-skuteczne oczyszczenie
-odblokowanie porów
-przywrócenie skórze blasku
-po wyschnięciu trzeba ją zmyć

6.Maseczka złuszczająca

-poprawia wygląd skóry
-oczyszcza skórę do głębi porów
-po wyschnięciu trzeba ją ściągnąć

7.Peeling gruboziarnisty mineralny

-głębokie oczyszczanie
-redukcja nadmiaru sebum
-wygładzanie skóry






6 komentarzy:

  1. miałam kiedyś kilka kosmetyków rival e loop i byłam z nich mega zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przetestować :)
    W sumie gdyby nie ten post to dalej nie wiedziałabym o Rival de Loop :D cóż jeśli chodzi o sprawy pielęgnacyjne jestem trochę zacofana.

    BOOK ZOONE

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie tych które trzeba wsmarować, peeling testowałam i moja buzia go lubi!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń