piątek, 28 października 2016

Paznockie hybrydowe (krok po kroku)

Dostałam na urodziny lampę hybrydową, na którą czekałam bardzo długo, dlatego przychodę do was
z takim postem.
Musiałam dokupić kilka rzeczy, wszystkie wam podlinkuję (za wszystko zapłaciłam niecałe 100zł)


1.Waciki bezpyłowe click
2.Brokaty click
3.Cleaner click
4.Aceton+Cleaner zestaw click
5.Primer click
6.Olejek do skórek i paznokci click
7.Pilnik Banan Zebra 180/240 click
8.Pilnik Prosty Zebra 180/240 click
9.Patyczki drewniane click
10.Blok Polerski click
11.Semilac Baza i Top 2w1 click



Paznokcie Hybrydowe
1.Primerem odtłuścić płytkę paznokcia


2.Zmatowić lekko płytkę paznokcia blokiem polerskim


3.Nałożyć Bazę na paznokieć i włożyć pod lampę UV na 30 sekund, dokładnie patyczkami wyczyścić dookoła paznokci, żeby nic nie było



4.Nałożyć kolor najpierw 1 warstwa i włożyć do lampy na 30 sekund, potem 2 warstwa i to samo



5.Nałożyć Top i włożyć do lampy na 30 sekund
6.Przetrzeć Cleaner'em dokładnie


7.Dookoła paznokci posmarować olejkiem


Paznokcie są już zrobione





7 komentarzy:

  1. Super post! Zawsze chciałam nauczyć się robić hybryde, ale sie bałam, że to za trudne! ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw też od dłuższego czasu myślę by robić sobie sama paznokcie ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żebym ja jeszcze umiała paznokcie malować :')

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie te hybrydy to czarna magia. moze sie kiedys skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama niedługo będę robić hybrydy, mam taką nadzieję :)
    I tak jak Ty - też będe musiała dokupić parę rzeczy, bo samą lampą cudów nie zdziałasz : p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyliłaś coś... 1 zmatowić płytkę 2 przemyć cleanerem 3 nałożyć primer, aby dodatkowo utrwalić

    OdpowiedzUsuń