sobota, 8 października 2016

Lampion na Halloween (świeczka)

Dzisiaj chciałam wam pokazać jak zrobić lampion na Halloween. Z racji tego, że niedługo będzie Halloween spróbowałam zrobić dekorację do np. pokoju.
potrzebne rzeczy:
-słoik
-wstążka
-nożyczki
-najlepiej farba w spreju, niestety ja nie miałam takiej, więc użyłam zwykłych farb do szkoły
-jakiś szablon związany z Halloween
-jakaś podkładka
-pędzle (jeżeli będziecie malować farbkami)
-świeczka

przygotowanie:
PRZED ROZPOCZĘCIEM ROZŁÓŻCIE PODKŁADKI LUB STARE GAZETY
1.Do słoika przykleić wycięty szablon 


 2.Cały słoik pomalować farbą (kolor dowolny, ja wybrałam pomarańczowy)


3.Poczekać aż wyschnie (jeżeli farbki będą długo schnąć do położyć słoik obok grzejnika lub suszyć suszarką)
4.Delikatnie oderwać szablon
5.Możecie obwiązać słoik wstążką


6.Włożyć do środka świeczkę i ją zapalić
GOTOWE!!!
niestety mi trochę nie wyszło ale mam nadzieję, że wam wyjdzie :)




1 komentarz: