wtorek, 30 sierpnia 2016

Back To School 2016/2017

W tym roku jakoś bardziej chciałam się przygotować do szkoły. Idę do drugiej gimnazjum i na pewno będzie więcej nauki. Pokażę wam przybory szkolne i zeszyty, które kupiłam.
Rzeczy są z różnych sklepów. Nie wiem ile na to wszystko wydałam, ale na pewno więcej niż 100zł.

Pierwszą rzeczą będzie piórnik z H&M kupiłam go za 25zł. Jest bardzo praktyczny.


To teraz pokażę wszystko co będę w nim nosić.
Piszę tylko tymi długopisami, ponieważ cienko piszą.
Kosztowały wszystkie razem około 10zł.

Kupiłam taki zwykły czarny długopis, który na końcu ma różowy brylancik.
Kosztował 2,50zł.


Na pewno przydadzą się też ołówki z BIC'A.
Kosztowały 10zł.

Kupiłam także 10 cienkopisów. Każdy oddzielnie.
Razem na nie wydałam 25zł.


Długopisy żelowe metaliczne kupiłam za około 5zł.

 Naklejki do zaznaczania kosztowały 4,50zł, taśma 0,99zł.

Kupiłam dwa korektory za 2zł i linijkę za 1zł.


Temperówka i gumka do ścierania w jednym kosztowała 2zł, ceny miętowej temperówki nie pamiętam.

Zestaw matematyczny kosztował 8zł.


Na zeszyty wydałam ponad 30zł.














3 komentarze:

  1. Ten piórnik jest cudowny!❤

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Wszystko jest takie piękne i w ogóle ^^ Piórnik mega! A zeszyty przesłodziutkie ^^ Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń