sobota, 28 maja 2016

Recenzja Baby Lips


Hejka, dziś przychodzę do was z recenzją Baby Lips. Wiele osób ma problem z wybraniem, ponieważ jest ich dużo. Sama miałam problem, więc kupiłam kilka na przetestowanie.



Jak na razie moją ulubioną jest Baby Lips Dr Rescue mentolowa. Jest ona dobra na suche i popękane usta.
Niektóre balsamy nie mają koloru i są bezbarwne.
Czy te balsamy dają taki kolor na ustach?
Gdy testowałam Baby Lips brzoskwiniową to nie dała żadnego efektu, widać tylko ten kolor na białej kartce.



Tak samo jest z Baby Lips electro (żółta), daje ona tylko połysk.




Dwóch pozostałych nie będę pokazywać bo są bezbarwne.



Mam też jeden produkt Baby Lips, którego jeszcze w Polsce nie ma. Jest to róż do policzków, jak zarówno można używać jako pomadka do ust.



 Jest to Baby Lips Balm&Blush.






Gdy użyjemy jako róż to jest trochę klejący, dobry jest do tego puder.
Myślę, że recenzja się spodoba, możecie pisać w komentarzu co mam wypróbować.
:)

5 komentarzy:

  1. Baby lips różowa, daje świetny kolor i regeneruje usta. Do tego cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minął ponad rok, a tego różu nadal nie ma w Polsce. Szkoda, chciałabym przetestować!

    OdpowiedzUsuń